Ingenting...

..har vi gjort idag. SKönt va?!
Tanken var att jag skulle träna, men eftersom jag somnade kl 01 och vaknade 06 (óch 1ggn där emellan) så var jag astrött och behövde sova när A vaknade. Elvira hostade mycket när jag la mig, och ca 30 efter jag lagt mig så var vi tvugna att stiga upp för hon hostade så mycket! Och sen satt vi och såg på Nalle Puh ca 1h och sen kunde inte jag somna direkt...Hon fick en flaska varmt vatten med honung i och sen sov hon bra utan att hosta nästan nåt på natten. Men sen när vi vaknade så hostade hon massor igen på fm.

Därför har vi inte varit ut idag, jo det är bra med luft, men hon hostar ännu mer då och jag tyckte hon behövde vila från det en stund...

Världens sämsta mamma har jag varit idag känns det som.. till lunch fick hon paj rester från frysen och till middag korv med mos å majs å emellan har hon ätit lite bulle... *hua* tur att detta inte händer så ofta.. hon äter säkert nyttigare än de flesta småbarn iaf! Älskar bönor å sånt ju.

Lite nytta har jag gjort idag, efter att ha vadat runt i skräp och smuts (ja jag städade i fredags så så skitigt var det inte) så tog jag tag i saken och plockade reda på disken från hela dagen, putsade förnster i v-rum, kom inte längre med det då en mycket hjälpsam flicka ville vara med men det blev inte så bra så så jag tar det imorron istället...när pappa e hemma, sen så plockade jag ihop leksaerna och sedan dammsög jag, eller försökte medans E knäppte av och på dammsugaren :-D

Jag har försökt köra lite potträning igår och idag, inte gått såbra, inget kiss än. Kissade på pottan för nån vecka sen men bara den gången..nu är det mest alla andra som skall kissa, typ dockor, nallar och så...Jag var inte rikigt med idag så det kom på golvet.. illa mamma!!

Nu så sover hon en stund, får se när hostan sätter igång...

Skall nog fundera ihop en liten matsedel till nästa vecka, en nyttig sådan!!!
Imorgon blir det pilates eller gym, får se...först skall jag till skolan å ha träff med läraren..

Föresten så har jag gått ner i vikt!! Såhär lite har jag inte vägt på säkert 3-4 år!! Men jag jämförde en bild från nu i mars med samma månad förra året och jag såg ingen skillnad ?!.. Men nån måste det ju vara!!

Nu dags för att surfa vidare

Natti natti

Här är en härlig en :-p



Kommentarer
Postat av: OneEightyTwo

Hehe, det betyder helt klart att du är vuxen då =) Enligt mina mått =)

//Nicklas

2008-04-07 @ 13:59:09
URL: http://oneeightytwo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0