Ett till bara ;-)

Kom på en sak till..

A fyllde ju år för snart 1 månad sen, å då frågade jag honom vad han ville ha för sorts tårta och vilket innehåll..
han ville ha vit botten, mörk chokladmousse och hallon mousse.
På skoj sa han att ha ville ha en bröllopstårta..
Och vad tycker ni?? Fick han det ;-)
   

Detta blev resultatet efter bara 1 tårtdek kurs, ros och kalla( i november). Helgen efter A:s födelsedag sågick jag en annan kurs, startkursen å då lärde vi oss spritsteknik. Gud så ont i händerna man fick efter 4,5 timmars spritsande.. men så roligt det är med tårtdekoration!!
Hur många yrken kan man ha samtidigt ;-)? Kan man inte kombinera en sisådär 3 styckna..

Nä nu börjar jag se dåligt..måste hämta glasögonen å sätta mig vid Tv:n.
Appropå glasögon.. varför måste slipade solglasögon vara så fula.. jag vill ha ett par snygga stora..
Nu måste jag ju skaffa linser till sommaren om jag inte skall välja mellan solglasögon(se dåligt) eller glasögon(få ont i huvudet av att kisa) typiskt!! ..

Aja..natti natti.,.

Kommentarer
Postat av: Anna

Jätte snygg! Får komma och hälsa på och prov smaka lite tårta..
Natti Kramar

2008-04-03 @ 20:54:31
URL: http://annabrolin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0