En ny dag

Vilken vacker dag vi fått idag!!

Igår var det ju fredag, när jag äntligen slitit mig från datorn tittade jag på Talang.. var väl sisådär, till det åt jag salamimackor och eftersom det var fredag tänkte jag festa till det med något starkare än vatten så jag tog mjölk :-D
Sen blev det Berg flyttar in, ganska kul program tror jag.

Nu sover E, när hon vaknar är planen att gå ut å gunga igen.. hon ville inte sova för hon ville gå ut och gunga :-)
Idag har hon berättat för mig vad hon och pappa gjorde i onsdags... hihi bajs............ e bana....... trä = Hästen bajsade, åt banan i skogen :-) . det där att hästen bajsade säger hon säkert hundra gånger om dagen..mycket spännande tydligen ;-)
Det är så roligt att man förstår vad hon säger.... om man koncentrerar sig nogrannt så förstår man nästan allt... eftersom hon oftast pratar om sånt hon ser just då så kan man fundera vad man har omkring sig :-D..Även fast orden inte låter som de ska tex strumpor heter plun/plunna .. men man fattar ändå på nåt konstigt vis

Idag har jag ingen ork att laga mat, så det blir Max sen i e.m... var ganska länge sen, jag och E åt på McD förr förra helgen men Max är det över 1 månad sen iaf..
A jobbar i helgen oxå, har precis åkt med bussen... så tråkigt att vara själv alla kvällar hela veckan.. tur att det bara är 1 av 3 veckor det är så...

Ja som sagt vilket ditn cäder vi fick idag..men liite kallare är det nog...

Gud vad hon hostar nu när hon sover... undrar vad det kan vara, har hon förkylningsastma eller vad??
Måste nog ring VC till veckan å få en tid, har ju hostat nästan konstant mer eller mindre sen början av feb.. innan dess nästan inget sen hon var sjuk vid 7 mån.... det där j-a dagis!! Bara en massa smittspridning ju!!

Nåja.. skall göra nåt nyttigt nu?? Som vad.. surfa lite kanske :-D pratar ju bara en massa dravvel här iaf..men skönt att skriva av sig oavsett om nån läser elle ej..

Tjipp

Kommentarer
Postat av: Anna

Kan nog vara förkylningastma. Har du nå hostmedecin hemma så kan du ge henne det innan du lägger henne om det inte hjälper så är det nog förkylningsastma tyvärr... Och ring VC! Lycka till!!

2008-04-06 @ 09:40:07
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0