Dagen

Det blev städat iaf.. Knäppte på en Puh film åt E som hon kollade på halva dammsugningen sen ville hon terrorisera mamma genom att knäppa av och på dammsugaren ;-) ..
Jag fikc hjälp att torka golven oxå.. när jag började fylla vatten i hinken gick hon och hämtade sin mopp som senare fick sällskap av en sop och hink :-) ..
Efter E sovit middag så gick vi ut, eftersom vår lekpark är under renovering så gick vi upp till den nya parken..inte så bra park men huvudsaken att hon får gunga..
Sen gick vi en promenad för att kolla på hästarna som hon blivit så intresserad av sedan hon å pappa var ute i skogen i onsdags.. När de stod och kollade på hästarna då så bajsade en häst.. å tänk vad intressant det kan vara :-D ..Hon säger fortfarande: bajs (här tror jag att hon gjort det..men fortsätter..:) hihi (=häst) å pekar bakåt ..så söta de små liven är alltså!!
Nu sover hon iaf.. för en stund, man vet aldrig när hon vaknar nuförtiden, efter att hon var sjuk i feb så har natttsömnen blivt sådär..men jag hoppas att det blivit bättre..verkar som att hon sover längre i sin säng innan hon vill komma över till oss, förr kunde det bli redan vid 9 tiden.. men nu allt från 22.30-03... Det gör absolut ingenting att hon sover hos oss, jag tycker det är ganska mysigt..speciellt när hon vaknar på morgonen å vill mysa :-p

Nu ska jag nog bänka mig i soffan..är Talang nu å sen 20.30 blir det Berg flyttar in.. Tråkigt med ensamma kvällar, blir lätt att man fastnar vid datorn.. men nu skall jag ta tag i det hela och flytta mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0