Ännu en dag

Idag har vi fixat pass jag å Elvira. Gick jättebra och snabbt. Får hämta de på tisdag.
Sen snurrade vi lite i Solna Centrum. Hon somnade i bilen dit och hem.. så nu sover hon på sängen :-) Bara att bära in henne från bilen..

Vi har kollat på några resor men inte kommit fram till så mycket... eller jo vi bestämde nästan igår.. men vi åker in till Resia i stan så får de hjälpa oss..
Vad tycker ni om dessa (lämna era synpunkter i kommentarerna..)
(Klicka på de markerade texterna för att se mer)

1.
+ Mycket fint hotell, lekplats mm till E, underbar strand
- Långt till Stranden..
Hotell 1


2.
+ Nära stranden
- Underhållningen vid poolen, stort hotell (ja det andra e oxå stort men på ett annat sätt..som en by)
Hotell2

Eller ska vi åka hit:

Kefalonia
eller
Kreta

Ja vad tror ni?

Gud vad jag e  trött idag.. sovit dåligt inatt..

Ska kanske läsa AB nu.. usch vad hemst det är med den stackars Engla.. första gången hon skulle cykla ensam å allt. Hur kan det finnas sånna hemska människor! Elvira kommer ALDRIG få gå ut ensam om mamma får bestämma :-D

/Jenny

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad roligt att åka utomlands, vi var till Holland i höstas jag mamma och Isak dit skulla jag villa åka igen, men också till något varmt ställe. Men Anders tycker inte om det så det blir säkert aldrig av. Iaf inte innan vi är klar med huset, sen vet man ju aldrig. Ska försöka komma ihåg att skicka recepten till dig, påminn mig gärna.
Kramar

2008-04-15 @ 14:05:42
URL: http://annabrolin.blogspot.com
Postat av: Owe

Åk dit ni kommer må bra, och kan koppla av dricka gott (vatten kan vara gott också)+ äta....tycker mamma+pappa

2008-04-15 @ 18:42:27
Postat av: OneEightyTwo

Hej,

Säger som Owe jag, det är ni som bestämmer. Tror det blir bra oavsett, en semester är en semester om man säger så =) Åk till Samos, dit kanske Karin och jag ska efter våra sista tentor här i turkiet, för att koppla av några dagar innan det blir Sverige och Nefab =P

2008-04-15 @ 19:55:42
URL: http://oneeightytwo.blogg.se
Postat av: Anna

Hej!! Gå in och läs på min blog jag har utmanat dig där :-)
Kramar

2008-04-18 @ 11:14:44
URL: http://annabrolin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0